SYYSKOKOUS ja PIKKUJOULUT

Nyt melkein kaikki veneet on telakalla ja on aika kokoontua syyskokoukseen suunnitteleman ja päättämään seuraavasta vuodesta.

Kokous pidetään Pe 28.11.2014 klo 18:00 seuran toimistossa, Kummelissa. Kokouksen jälkeen siirrymme viettämään pikkujouluja ravintola Toveriin, Castréninkatu 3. Luvassa pientä purtavaa, glögiä ja mukavaa yhdessäoloa. Tervetuloa!

Isoja asioita kokouksessa, tule paikalle päättämään!

Esillä ovat syyskokouksen sääntömääräiset asiat mm. budjetti ja toimintasuunnitelma. Talous puhuttanee taatusti, samalla kun seuran kulut kohoavat ja Onaksen saaripaikkaa on remontoitava.

Kommodori, johtokunta ja toiminnantarkastajat valitaan vuodelle 2015.

Edellä mainittujen lisäksi esityslistalla on TUL:n saariyhteistyöhön liittyminen. Saariyhteistyöhön voivat liittyä ne TUL:n kuuluvat seurat, joilla on saaripaikka. Turun saaristoon se avaisi meille yhdeksän saaripaikkaa.