Veneilijäkurssi 9-10.4 & 16-17.4

Merihaan Veneseura järjestää seuran jäsenille Veneilijä-kurssin 9-10.4 & 16-17.4 (kaksi viikonloppua), 09:00-16:00, seuran Kummeli-toimistolla.

Veneilijäkurssi antaa teorian ja käytännön taidot veneilyyn saaristo-olosuhteissa. Lisätietoa liiton sivustolla (huom. Veneilijän peruskurssi ja Veneilyn jatkokurssi ovat nyt yhdistetty yhdeksi Veneilijä-kurssiksi).

Kouluttajana toimii SPV-liiton valtuutetut veneilykouluttajat David Price, Joonas Tuominen ja Anna Harpila. Kurssin kieli on suomi. Kurssi on ilmainen, mutta kurssimateriaalit kustannetaan itse. Ilmoittautumisen yhteydessä kurssin oppikirjan saa alennettuun hintaan 17,50€. Kurssille tarvitaan lyijykynä, pyyhekumi, harppi ja astelevy (viimeiset saatavissa veneilykaupoista tai esimerkiksi Suomen Navigaatioliitosta).

Ilmoittautumiset koulutusvastaavalle mvs.koulutusvastaava@merihaanveneseura.fi 3.4 mennessä. Jos on vähemmän kuin 4 ilmoittautunutta, kurssi perutaan.