Kilpailukutsu 2021 – Sipoonselkäsauna

Merihaan Veneseura järjestää lauantaina 4.9.2021 purjehduskilpailun yksirunkoisille FinRating-veneille ja monirunkoveneille. Yksirunkoisille kilpailumuoto on takaa-ajolähtö ja monirunkoveneille yhteislähtö.

1. SÄÄNNÖT
Kilpailuissa noudatetaan ISAF:n Purjehduksen kilpailusääntöjä 2021–2024 Suomen Purjehtijaliiton lisäyksin ja muutoksin, kilpailukutsua, FinRating-sääntöä 2021 sekä purjehdusohjeita.
Jos veneellä ei ole FinRating lukua, kilpaililautakunta arvioi veneelle tasoitusluvun.
2. KILPAILUKELPOISUUS, ILMOITTAUTUMINEN JA MAKSUT
Kilpailu on avoin kaikille FinRating-veneille ja monirunkoveneille. Ilmoittautuminen tulee tehdä viimeistään torstaina 2.9.2021 klo 19:00 mennessä sähköpostilla kimmo@pontiskoski.fi, sekä maksamalla ilmoittautumismaksu 15 euroa seuran tilille FI27 5542 2320 2383 06 tai Mobile Payn kautta lyhytnumerolla 87789. Osallistumismaksulla katetaan osallistujien kilpailuviirit sekä kuohujuomat palkintojenjakoon.
3. AIKATAULU
Ensimmäisen veneen lähtö on lauantaina 4.9.2021 klo 10.
4. PURJEHDUSOHJEET
Purjehdusohjeet julkaistaan viimeistään 2.9.2021 19:00 Merihaan Veneseuran kotisivuilla.
5. LÄHTÖ JA MAALI
Lähtöalue sijaitsee Merihaan veneseuran välittymässä läheisyydessä ja maali Onaksen saaritukikohdan läheisyydessä.
6. VAKUUTUS
Veneellä tulee olla voimassaoleva Suomen Purjehdus ja Veneilyn alustodistus ja sen tulee olla vakuutettu sekä omia että muille aiheutettuja vahinkoja vastaan.
7. LISÄTIETOJA
Lisätietoja saa kilpailupäälliköltä: kimmo@pontiskoski.fi

Kategoria(t): Ei kategoriaa, Kilpailut Avainsana(t): . Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.