Yhteistyö – Muiden seurojen Saarisatamat

TUL seurojen yhteistyö – TUL Saarisatamat

Merihaan veneseura on mukana TUL-seurojen vapaaehtoisessa saarisatamien yhteistyöringissä. Ringissä mukana olevien seurojen jäsenet saavat vierailla toistensa saarisatamissa. Mukana on useita saarisatamia Turun saaristosta. Löydät paikat verkkosivuiltamme. Laitamme sinne sekä Onakseen tiedoksi seurat, joiden jäsenet ovat tervetulleita käymään Onaksessa.

Lisätietoja saaripaikoista

Kotkan Pursiseuran saarisatama

Pitkäluoto, ulkosaari Haapasaaren länsipuolella 60°16,53′ N 27°10,15′ E

Kotkan pursiseuran kanssa on yhteistyötä on tehty jo vuosia, ja voimme vierailla toistensa saaritukikohdissa maksutta. Heidän saaripaikkaa Pitkäluoto on lähestyttävä noudattaen tarkasti ajo-ohjeita, sillä reitti on kivinen. Kovin harvoin seuramme jäsenet ovat nähtävästi vierailleet saaressa.

Pitkäluodon ohje:
pitkaluotokartta

Pitkäluodon lisäksi voidaan Kotkan Pursiseuran kotisatamassa Kotkan Meriniemessä pitää venettä jäsenten vapailla paikoilla – sikäli kun sellaisia on. Tiedot saa heidän satamamestarilta. Meriniemessä on myös maksulliset vierasvenelaiturit ja hyvät palvelut.