Kevätuutisia

Kevät alkaa jo hiukan pilkistelemään ja veneseurakin alkaa heräilemään talvihorroksestaan.

Alla on muutama tärkeä tapahtuma ennen kevätkunnostusen alkamista.

Melianin Skotlantipurjehduksen esittely 8.3.

Merihaan kerhohuoneessa, Kippari Kimmo Pöntiskoski Tiistaina 8.3 klo 18:00 alkaen. Loistava tilaisuus kuulla Skotlannin reissun tarinoita ja vaikka kysyä pidemmän reissun järjestämiseen vaativista toimenpiteistä.

Ilmoittautuminen satamaan kesäksi 2016.

Laituripaikan saaminen edellyttää ilmoittautumista 7.3.2016 mennessä Satamamestari Keijo Virtaselle mailiin mvs.satamamestari X merihaanveneseura.fi. Ilmoittauneille lähetään lasku, jonka maksaminen eräpäivään mennessä varmistaa ensikesän satamapaikan. Ilmoita sähköpostissa venen nimi, halukkuus satamapaikkaan ja kerro jos veneen tiedot ovat muuttuneet.

Tapahtumakalenteri 2016

Tämän kauden tapahtumakalenteri on julkaistu seuran sivuilla. Tapahtumakalenterissa on tämän kauden tärkeimmät veneseura tapahtumat. Syksyn nostojen päivämäärät ilmoitetaan myöhemmin.

Rentoa keväänodottelua,

Jukka & Hallituspoppoo