Kevätuutisia, vartiointilistat, Onaksen kevättalkoot ja jollakurssi.

Kevät etenee ja seuran toiminta vilkastuu. Ohessa listaa tulevista tapahtumista:

• UUTTA! Onaksen kevättalkoot – Saari siistiksi
    • Onaksessa on ollut (uusi laituri) ja tulee vielä paljon muutoksia ja uudistuksia (uusittu sauna), apuja ja käsiä tarvitaan viikonloppuna 4-6.6! Tervetuloa!
  • Vartiointi alkaa su 8.5 – vartiointilista liitteenä, jos tarvii muutoksia, niin yhteys Vartiointivastaava Keijo Virtaseen – mvs.vartiopaallikko@merihaanveneseura.fi. Lista myös seuran sivuilla: https://merihaanveneseura.fi/kotisatama/vartiointi/ – salasana ilmoitettu sähköpostissa.
  • Ensimmäinen lasku Rajasaaressa on su 8.5 klo 07:00 – ilmoittautumiset Rajasaaren kopissa oleviin listoihin!
  • Venepaikkoja on vielä tarjolla tälle kesälle Merihaassa, yhteys Satamakapteeni Keijo Virtaseen – mvs.satamamestari@merihaanveneseura.fi.
  • Runkokatsastukset ovat menossa paraikaa
    • Olethan muistanut runkokatsastuksen
    • Runkokatsastusaika kannattaa varata soittamalla katsastajille
  • UUTTA! Jolla- ja kevytvenekurssi Onaksessa 20.8, ilmoittaudu koulutusvastaavalle – mvs.koulutusvastaava@merihaanveneseura.fi